Down under here we come - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Birgit - WaarBenJij.nu Down under here we come - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Birgit - WaarBenJij.nu

Down under here we come

Door: Birrie

Blijf op de hoogte en volg Birgit

13 December 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoiiiiii,

Na 5 jaar is het weer tijd om Kerst en Oud & Nieuw in de zon te vieren :) Deze keer gaan we niet richting Sydney, maar naar Perth, want Ingrid, Edwin, Jouke en Tristan zijn maar liefst 4000km verderop gaan wonen... Voor ons dus een heel nieuw deel van Aussie.

Nog 1 1/2 week en dan landen we in Perth. Jan & Joke zijn daar ook, dus Kerst vieren we down under met bijna heel de familie van der Wel :)

De voorbereidingen zijn al in volle gang. Paspoort opgehaald, visa geregeld, camper gehuurd. Er ligt zelfs al kleding klaar op het logeerbed :shock: Uiteraard heb ik geen idee hoe onze reis verder verloopt. Dat zou dan ook echt heeeeeel bijzonder zijn. De Lonely staat ook nog mooi te wezen in de kast. Zal ik tijd hebben in het vliegtuig om die door te nemen???

Ik ga weer mijn best doen om zo nu en dan een update te geven van al het moois wat we zien, hopelijk inclusief foto's!

Liefs,
Maarten, Birgit & Thijmen.

• 13 December 2015 - 22:33

Manon:

En wat zou ik graag ook eens kerst in de zon mee maken! Dan was de familie van der Wel compleet ;). Maar ondanks dat wens ik jullie natuurlijk een fijne reis. En met mooie verslagen leven we gewoon een beetje mee.

• 13 December 2015 - 22:50

Daphne:

Heee... dazz leuk!! Als het hier staat is het al bijna écht zover :D

En dan al met voorbereidingen bezig... goed gepland!!

Ik ben benieuwd naar alle belevenissen, verhalen en meer!
    En natuuuurlijk ook naar de foto's :D

Heeeeeel veeeeel voorpret en plezier!
    Kusssss en liefs

• 14 December 2015 - 04:49

Ingrid:

wij zijn oook enoorm georganiseerd! Alle lego ligt nog op grijphoogte, er staat een grote kerstboom met veel breekbare ballen en alle schoonmaakmiddelen staan ook binnen handbereik.. Maar het weer is goed, de zon schijnt en het gras wordt steeds geler. Het strand is er klaar voor (zo ook de haaien en stingers), de bbq is in gereedheid gebracht (nog lekker aangekoekt van de vorige keer) en het bier en de wijn liggen koud (alleen wit, rose en geen bokbieren). Het campingbedje is al hier, de autostoel nog niet en de reisrugzak ligt ergens op zolder..ver weg.. De koelkast is bijna leeg, maar het beddengoed is al schoon!

Dus, je ziet wij lopen ook op schema!

Tot heeeel gauw!

• 21 December 2015 - 13:02

Joke:

Wat hebben wij toch fantastische, geweldig organiserende, kinderen. Van wie zouden ze dat nou toch hebben

• 28 December 2015 - 23:06

Papa Jacques:

Het is dus alweer zowat 5 jaar geleden dat jullie midden op de dag opbelden om ons gelukkig Nieuwjaar te wensen.
    Uiteraard wensen ook wij jullie een zeer fijne vakantie en goede reis. Het wordt nu in elk geval een andere reiservaring met zo'n hummel erbij.

• 17 Januari 2016 - 16:50

Annemieke:

Beter laat dan nooit. Maarrrrrr......wat leuk!! Ik ga nu alle verhalen even doorlezen.
    Liefs,
    Rick, Annemieke en Lacey