Half way there - Reisverslag uit Shanghai, China van Birgit - WaarBenJij.nu Half way there - Reisverslag uit Shanghai, China van Birgit - WaarBenJij.nu

Half way there

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Birgit

22 December 2010 | China, Shanghai

Hoiii,

Even een kort berichtje van ons uit China!
Gisteren errug vroeg opgestaan. We begonnen de dag met vertraging in Amersfoort Schothorst. De rest van de dag stond in het teken van vertragingen... De treinreis naar Frankfurt was erg mooi, zeker met al die sneeuw. Met een vertraging van 1 1/2u kwamen aan op t vliegveld. Ondertussen wisten we al dat ons vliegtuig 4 1/2u later zou vertrekken... Na het inchecken met een bon van China Eastern bij een restaurantje biertjes drinken & schnitzel eten! Maarten helemaal in zijn element :)
Vlucht ging prima en nu zitten we aan de
thee in China! Nog een paar uur wachten, 10u vliegen en we zijn Down Under!

Liefst Maarten & Birgit!

• 22 December 2010 - 07:43

Zus:

Hallooooo'tjes,

Leuk-leuk-leuk! Nou ja het berichtje dan!
    Vertragingen zijn nooit fijn, maar als ze elkaar opvolgen, is het minder erg ;)
    Hoop dat jullie vertragingen nu voorbij zijn en dat de rest net zo voorspoedig gaat als de vlucht!

Veeeeeeeeel plezier!

Kusss Daf

• 22 December 2010 - 07:59

Joke:

Leuk om zo snel al iets te horen. Vertrektijden in Frankfurt had ik op de site bijgehouden.
    Heb je echt van het landschap kunnen genieten in de trein? Toen ik Maarten sms-te lag je te tukken! Wens jullie een goede verdere reis.
    Liefs Joke

• 22 December 2010 - 08:12

Leonie:

Hee nichtje en zwager-neefje (hoe noemt men dat?!), goed om te lezen dat jullie in ieder geval ergens aangeland zijn, haha. Succes met de rest van de vliegreis en HEUL veul plezier down under!!!!! X

• 22 December 2010 - 08:15

Liesl:

Ah gelukkig netjes vertrokken uit snowy Europe! Maar verder niet van die vervelende sunny verhalen vertellen hoor!

• 22 December 2010 - 08:56

Esther Mauriks:

Ohhh Bir!! Jij globetrotter!!

Wist helemaal niet dat jullie op reis gingen, wat heerlijk!! Geniet ervan saampjes en ik lees mee!
    Dikke kus!

Esther

• 22 December 2010 - 09:37

Raf:

Goed zo jongens!!! Geniet ervan :) X

• 22 December 2010 - 09:53

Eefje:

Hé lieve Birrie & Maarten!
    En nu hangen jullie alweer in de lucht voor de laatste etappe!!
    Heel veel plezier, fijne kerstdagen in de zon en wij spelen nog wel even hier in de sneeuw :-)
    xx Eefje
    Den Haag

• 22 December 2010 - 10:20

Agneta:

Hey!
    Goed om te horen dat jullie al een eind onderweg zijn! Balen van die vertragingen, maarja doe je niks aan he.
    Ben benieuwd naar de volgende updates over jullie avonturen!
    x Agneta

• 22 December 2010 - 10:29

Job:

Ik dacht al, zou de vlucht nog doorgaan?! Het duurt even, maar dan heb je ook wat;)
    Heel veel plezier in down under! Groetjes, Job

• 22 December 2010 - 10:47

Papa:

Ha globetrotters,

Zo, dat was dus jullie eerste dag ;)
    Hopelijk gaat de rest van de reis wel voorspoedig.
    Als het weer een beetje meezit, kunnen jullie lekker in de zon je zelfge-BBQ'de turkey eten met de Kerst.

Fijne tijd,

papa

• 22 December 2010 - 12:40

Lieveke:

Heel veel plezier ben benieuwd naar al jullie belevenissen. cu in 2011

• 22 December 2010 - 18:38

Rita (oudewater):

Hoi, Birgit en Maarten
    Weer aan het reisen,heerlijk. Ruud was van de week langer onderweg om naar huis te komen
    als jullie naar franfurt,met de trein.Ik hoop dat de resterende weg iets soepeler verloopt voor
    jullie als het begin.
    Verheug me nu al weer op al jullie reisverslagen,dan genieten wij ook een beetje van de reis
    "down under".
    veel liefs rita en ruud

• 23 December 2010 - 08:08

Joyce J.:

Hey Bir en Maarten,

Echt slecht van me dat ik niet meer gebeld heb voor vertrek. Wat balen dat jullie vertraging hebben overal, maar het weer in Australië maakt meer dan goed denk ik zo.

Heel veel plezier en hoop snel weer wat van jullie te horen!

Kus Joyce J.

• 23 December 2010 - 22:33

Cecile:

Live Birgit en Maarten,

Hier even een berichtje vanuit Costa Rica, met 19 uur tijdsverschil. Waarschijnlijk is het dus bij jullie al bijna kerstavond en wij zitten hier nog de dag ervoor. Vreemd.
    Heel veel plezier met jullie tour. Geniet van de BBQ, de kerst, oud op nieuw en alle andere mooie dingen die jullie gaan meemaken!

X

• 24 December 2010 - 17:57

Yvonne :

hoi Birgit en Maarten,
    als het goed is nu in de warmte. Geniet van jullie reis, kus aan de rest van de familie.
    houdoe Yvonne & Bert

• 25 December 2010 - 11:27

Liesl:

Heej birrie, ik probeer je op alle manieren te bereiken ;) ik mag mijn deel van de skireis alleen vanuit jouw mailadres annuleren. Mag ik je wachtwoord van je hotmailadres ff lenen? Moet het voor de 29e regelen als Suus het niet over wil nemen...
    Thanks, lies

• 26 December 2010 - 11:57

Alex:

Nice, ben benieuwd naar de foto's. Verder grappig detail als jullie terug in NL zijn. Zit ik ook even in Shanghai...

• 27 December 2010 - 14:36

Hey B:

wat ben je ver weg... ;)
    rob