Tussen Lima en Ica - Reisverslag uit Lima, Peru van Birgit - WaarBenJij.nu Tussen Lima en Ica - Reisverslag uit Lima, Peru van Birgit - WaarBenJij.nu

Tussen Lima en Ica

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Birgit

28 Mei 2012 | Peru, Lima

Hoiii

Onze eerste bericht uit Peru :) Niet dat we al onwijs veel gedaan hebben, maar t altijd goed om te weten dat we een goede reis gehad hebben!

Gisteren kregen we eerst nog onverwachts bezoek van Martijn & Kirsten. Ze waren ons uitzwaai comité en die taak hebben ze heel goed volbracht.

Onze chauff was Marloes en nadat ze ons netjes had weggebracht naar Schiphol, stonden daar als verrassing mijn ouders! Nadat Maarten en ik hadden ingecheckt zijn we nog gezellie wat gaan drinken. Uitzwaai comité twee deed ook heel goed haar werk ;)

Vlucht 1 was een beetje boel pauper. We moesten zelfs voor onze drankjes en snackjes betalen... Na een korte vlucht kwamen we aan in Madrid, voor de overstap moesten we eerst even met de metro naar de andere kant van het vliegveld. Redelijk op tijd vertrokken en van dit vliegtuig werd ik helemaal blij :D Eindelijk had ik een keer mijn eigen tv in de stoel voor me! Jan&Joke, ik weet t voor sommige is dit heel normaal ;) Ik heb 3 films gekeken, een poging gedaan om n spelletje te spelen, maar t touch screen en ik waren niet heel goeie vriendjes ;) Verder keuze uit heel veel muziek, dus de Ipod is niet uit mijn tas gekomen. Ook hebben we beide nog best goed geslapen.

Om 6 uur kwamen we aan op Peruaanse bodem. Hier kregen we nog wat vouchers en mochten we fijn wachten tot we opgehaald werden voor de bus. Er was te weinig tijd om nog de stad in te gaan. Wel genoeg tijd om drankjes te drinken en nog eens na te denken of we ook echt alles bij ons hebben, niet dus... We zijn geen 1 lader vergeten, maar 2 en wel van de beide fototoestellen... Ach ja, we komen vast wel ergens reizigers tegen met een Canon camera...

Momenteel zitten we in de bus en niet zomaar een bus, een vet luxe! De beenruimte is enoooorm, we hebben net een prima warme maaltijd naar binnen geschoven en als klap op de vuurpijl hebben we WiFi :D

Straks stappen we uit in Ica en kan het avontuur echt beginnen! Voor zover deze rijdende update ;)

Liefs,
Maarten & Birgit

• 28 Mei 2012 - 20:07

Daf:

Woehoe!!!!!
    Leuk-leuk-leuk!
    Dit klinkt al heeeeeel goed!

(Snel genoeg zusje?)

Kussss je Zus....

• 28 Mei 2012 - 20:28

Joke:

Heerlijk al zo snel iets te horen! Niet zo handig van die opladers ......
    maar er zijn erger dingen.
    Liefs J&J

• 28 Mei 2012 - 21:06

PaP:

Fijn te horen dat vlucht 2 zo relaxed was en dat jullie nog goed geslapen hebben. Ja nu maar hopen dat de batterijen het uithouden tot je de laders tegenkomt :D
    We zijn benieuwd naar de volgende belevenissen.

Groetjes

• 29 Mei 2012 - 07:46

Marloes:

Oh nerdies ;) nieuwe camera en dan de lader vergeten, haha! Nou ja, komt vast wel goed id met een andere reiziger en als die accu nog zo nieuw is doet 'ie het vast heel lang! Laat het iig geen excuus zijn om geen foto's te uploaden he! Geniet ervan!!

X

• 29 Mei 2012 - 08:06

Dave & Gineke:

Heel veel plezier op jullie Huwelijksreis! Alle tips voor newly weds op reis horen we graag ;-)

Enjoy,

Gineke & Dave

• 29 Mei 2012 - 09:34

Job:

Geniet ervan met z'n tweeën! Leuk om weer een reisverslag te lezen, de smileys zijn terug van weggeweest;)

Liefs, Job

• 29 Mei 2012 - 10:58

Schoonzussieieieieie:

Zoo, wel 2 opladers, dat valt mij 100% mee! Leuk dat je zo uitbundig bent uitgezwaaid! Wacht met spanning op de rest van de verhalen. Jouke heeft verkondigd dat hij ook naar Peru wil. Op school zit hij in het Zuid Amerkia groepje (wat ze doen, geen idee). Moeten we nog ff regelen dan. Veel plezier!

• 29 Mei 2012 - 11:12

Judith:

Klinkt als een goed begin van een mooie reis, geniet ervan!

• 29 Mei 2012 - 12:30

Eefje & Edwin:

Leuk te horen dat jullie al op Peruaanse bodem staan! Geniet ze! Dan genieten wij hier via de verhalen lekker mee ;-)
    xx

• 30 Mei 2012 - 07:26

Joyce J:

Klinkt heel goed! Ik hoop dat jullie ervan genieten! (en kon ook bijna niet anders dat jullie wat zouden vergeten...)

Kus

• 01 Juni 2012 - 12:51

Cecile Ramakers:

Een prima update. ben ik niet van je gewend, normaal duurt het langer.
    Geniet van alles wat jullie gaan zien en niet teveel foto's maken want dan is de batterij te snel op ;-)
    X