Het aftellen kan beginnen! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Birgit - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Birgit - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen!

Door: Birgit

08 Februari 2008 | Nederland, Gouda

Lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes,

Na jaaaaaren van studeren, een half jaar als een dolle post te hebben bezorgd en met een autootje rond te mogen sjezen om brievenbussen te legen is het dan EINDE-LIJK zover... Mijn vlucht is geboekt :D
Ook zijn de nodige injecties gezet en ben ik begonnen aan de malariapillen helaas zonder de bijbehorende hallucinaties ;)
Dinsdag 26 februari vertrekt mijn vliegtuigje om 17:20u vanaf Düsseldorf richting Bangkok, waar ik rond de klok van 10.00u mijn bagage van de band mag plukken.
Marloes moet de 12e nog even een tentamen inkoppen en gaat mij dan de eerste 2 maanden vergezellen. Onze reis zal door Cambodja, Vietnam en Laos (in willekeurige volgorde) gaan. Als Marloes na 2 maanden het mooie Azië inruilt voor het Bourgondische Maastricht gaan Job en ik een maand lang Noord-India en Nepal onveilig maken. Na Job uitgezwaaid te hebben, mag ik Maarten voor 3 weken in mijn armen sluiten. Wij gaan saampjes China bewonderen. Het laatste gedeelte van mijn grote reis leg ik alleen af. Eerst 3 weken Mongolië en dan naar Moskou met de Trans-Mongolië Express. Ergens in augustus kom ik poepie bruin terug :lol:

Via deze site hoop ik jullie op de hoogte te houden van alles wat ik mee ga maken. Uiteraard vind ik het mega leuk als jullie mij weer op de hoogte houden van het reilen en zeilen in ons kikkerlandje.

Liefs Birgit.

• 08 Februari 2008 - 15:04

Daf:

Hee Zusje,

Woehoe!!
    Spannend!!

Toch wel jammer van de 'geen-bijwerkingen' ;)

Ik kijk nu al uit naar je verhalen die komen gaan!

je Zus :D

• 08 Februari 2008 - 15:17

Eefje:

Hé lieve Bir!!

Ik ben jaloers, haha!! Super, een half jaar lang genieten van veel moois en leuks!!
    Ik ben benieuwd naar je geweldige verhalen en foto's!
    Enjoy it!

Liefs, Eefje

• 08 Februari 2008 - 16:10

Kirs:

Heej Birrie!

Heeeeeeeel veel plezier in het verre Azië, stiekem ben ik wel een beetje jaloers ;) Ennuh ik hoop dat Job zich een beetje gedraagt ;) Nah, komt vast wel goed, als ik hem een béétje ken. Ik hoop dat je af en toe in de gelegenheid bent om je avonturen op je site te zetten!

Knirrie ;)

• 08 Februari 2008 - 16:17

Krissie:

Woooow, super vet!! Echt kei cool zeg! En wat heb jij veel mensen weten te ronselen om je te vergezellen! Geniet er in ieder geval van en maak ons maar jaloers met de foto's en verhalen!
    xx

• 08 Februari 2008 - 18:16

Weronika :

Ik wens jou een goeie reis en ik vind het echt vet ik wou dat ik mee kon :D:P
    Geniet er van :D

• 09 Februari 2008 - 11:04

Liesl:

Heej Brigitte, nog twee weekjes, spannend hoor! Doen we nog wel even een koppie thee of vino ergens?

• 09 Februari 2008 - 21:54

Krissis:

Hoi BirBir,

Veel plezier met je reis en dat je maar flink bruin mag worden!

Gr
    schoonwhateverding.
    Chris

• 10 Februari 2008 - 21:05

Josine:

Ha Birgit,
    Dat klinkt super!!! Alvast heel veel plezier, dat zal zeker lukken jou kennende ;-)
    Heb je nog tijd om van tevoren een X af te spreken?
    Liefs Josine

• 11 Februari 2008 - 12:46

Dave:

Damn, meid, ik ben nu alz o jaloers, alleen al de gedachte wat jij gaat zien en doen eht komende half jaar!

Nou ja, dan maar via deze site al jouw avonturen vanaf de zijlijn meemaken, super veel plezier en we bellen nog even uitgebreid voor je vertrekt!!

Dave

• 12 Februari 2008 - 17:10

Lieveke:

Hoi Birrie,

Super veel plezier met je mooie reis. Klinkt echt om jaloers opt te zijn. Hoop dat Marloes vandaag haar tentamnein inkopt. Gaan we elkaar nog zien vantevoren?
    groetjes

• 13 Februari 2008 - 18:00

Marlon:

hoi tante, :)
    He jammer dat is niet leuk dat je een Half jaar wegblijft :(:( Voor mij dan.
    Het zal niet leuk zijn zonder jou.

Groetjes Marlon

• 14 Februari 2008 - 10:51

Joyce:

Dan mag het nu eindelijk gaan beginnen. Je hebt het er al zo lang over. Heel leuk. Nou, veel plezier daar. We mailen enzo.
    Tot over een half jaartje zullen we maar zeggen. Jammer dat je er bij het afzwaaien niet bij bent. Ik zal je missen dan.

• 15 Februari 2008 - 22:36

Marloes:

WHOEHOEEEEEE! Tentamen ingekopt! AZIE, here we comeeeee!!!!! Nog maar elf nachtjes :)

• 21 Februari 2008 - 15:23

Daffy:

Heej Sissie,

Over 5 nachtjes en 1 uur zit je met Marloes al in het vliegtuig... En zo niet, dan toch wel bijna!! ;-)

Ik ga 't allemaal voor je in de gaten houden!

En natuurlijk wensen we je allemaal een superreis!

SMAK!! :-D

• 21 Februari 2008 - 21:56

Marja:

Hoi Birgit.
    ook ik zal jouw site in de gaten houden om jullie fantastische reis vanuit het koude Nederland te volgen!!
    Pas goed op die lieverd van ons en op jezelf natuurlijk!!!
    Tot dinsdag...

• 25 Februari 2008 - 20:33

Jacomijn:

Hey Birgit,

Wat superleuk dat je uiteindelijk toch op reis kan gaan!! We hebben het er wel eens over gehad, al spinnend, omkledend of op de fiets naar huis.
    Ik ga je volgen en hoop dat je een supertijd zult hebben. Heel veel plezier!!

Groetjes,
    Jacomijn

• 26 Februari 2008 - 07:08

Michelle:

Nog een paar uurtjes.....
    Echt geweldig dat je dit gaat doen. Geluksaardappel dat je er bent!
    Heel veel plezier en neem het er van. Je hebt er hard genoeg voor gewerkt!

XX Michelle.

• 26 Februari 2008 - 12:39

Grote Zus ;):

Haihai,

Nou je bent onderweg hoor...
    Weliswaar nu nog met beide benen in een rijdende auto, maar... het schiet al op!

Voor de 10.000ste keer zo'n beetje... :D

Héééééél vééééééél plezier en geniet van alles! :D:D:D:D

Daphne

• 27 Februari 2008 - 13:22

Paula:

Poepiebruin ja? Niet een tikje ambitieus? ;)